wtorek, 28 maja 2013

Bakłażanowe roladki

postanowiłam wypróbować przepis na roladki bakłażanowe edicook, jednak po spróbowaniu coś mi się gryzło i postanowiłam przepis zmodyfikować - moim zdaniem wyszło super
bakłażana pokroić w podłużne plastry posolić i odstawić na około 20 minut, następnie podsmażyć go delikatnie na patelni 
wymieszać oba serki
podsmażone plastry bakłażana smarować grubo masą serową, posypać ziołami prowansalskimi, układać na plastrach szynki i zwijać w rulon, gdy plaster szynki jest krótszy niż  bakłażan ułożyć tak aby szynki brakowało wewnątrz a tak aby cała zewnętrzna część rulona była owinięta
rulony zapiec w piekarniku 175 stopni około 25 minut
ja swoje rulony podałam w formie obiiadu z plackami ziemniaczanymi, ale mogą być zastosowane jako zimna lub gorąca przekąska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz